welpen

Welpen

Uitdaging voor jongens en meiden van 7 t/m 11 jaar

Fikkie Stoken

Samen Spelen in de Jungle!

Renen, Vliegen, Leren, Ontdekken!

Iedere zaterdagmiddag van 14:00 t/m 16:00 uur beleven de welpen samen met de figuren uit het Jungleboek de spannendste avonturen . Elke week wordt er iets anders georganiseerd als brood bakken op een kampvuur, een speurtocht lopen of fietsen, zwemmen, een boswandeling maken en toneel spelen zijn een paar voorbeelden.

De welpen spelen in de jungle met hun vrienden Mor, Bagheera, Jacala, Raksha en Oe. In de jungle is er altijd wat te doen en elk dier heeft zijn of haar eigen wijsheden en favoriete bezigheden. Chil vertelt de welpen bijvoorbeeld alles over vogels en Raksha weet weer veel over de verschillende dierensporen in de jungle. Met Marala zingen de welpen leuke liedjes en met de schildpad Oe leren ze alles over de onderwaterwereld.

Weekenden en Zomerkamp

Een paar keer per jaar houden we met de welpen een weekend en slapen dan 1 of 2 nachten op het clubhuis.

In de eerste week van de zomervakantie gaan de Welpen een week op kamp (van zaterdag tot vrijdag), vaak in een ander clubhuis in Nederland. Voor een kamp wordt een extra eenmalige bijdrage van circa € 125,– gevraagd.

Klinkt dit als iets voor jou? Kom een keertje kijken!