LEDENSTOP TOT NADER BERICHT
Scouting is populair. Op dit moment zitten alle speltakken t/m 14 jaar vol. Inschrijven of kijken is op dit moment niet mogelijk.

Lidmaatschap Nieuwerkerk aan den IJssel
Vanaf 5 jaar ben je van harte welkom bij Scouting en we nodigen je dan ook graag uit om eens te komen kijken bij Scouting. Zonder verplichtingen kun je 3 keer meedoen met de opkomsten van de speltak die bij jouw leeftijd hoort. Je maakt dan speltakken kennis met Scouting, jouw groep en doet actief mee met activiteiten.
Besluit je na deze 3 keer lid te worden, dan kun je je via de website inschrijven.

Wil je kennismaken? Neem dan contact met ons op.

Kosten
Het is mogelijk om een lidmaatschap af te sluiten voor 6 of 12 maanden. De eerste betaling wordt berekend pro rata naar de resterende periode van dat jaar, vermeerderd met de inschrijfkosten.
De inschrijfkosten bedragen € 22,50. Hiervoor ontvangt je een das met dasring en de bij de speltak behorende insignes.

Per 1 januari 2022 bedraagt de contributie 125 euro per jaar of 66 euro per half jaar.

Naast de contributie betaal je ook voor het zomerkamp (vanaf de welpen), je uniformblouse en incidentele activiteiten.

Buiten spelen en meedoen in de samenleving is super belangrijk voor kinderen. Er zijn dan ook diverse mogelijkheden om financiële drempels weg te nemen. Meestal ligt de bovengrens daarvoor bij 120% van het minimum inkomen. De groepsbegeleider kan je op weg helpen. Mail naar groepsbegeleider@scoutingnwk.nl

Lidmaatschap Scouting Nederland
Op het moment dat je lid bent, ben je automatisch lid van Scouting Nederland. Dit lidmaatschap omvat voor iedere scout in Nederland hetzelfde. Als lid van Scouting...

• ben je ook lid van de internationale Scoutingorganisaties WOSM en WAGGGS