Verhuur

Geen beschikbaarheid meer
- van 13 t/m 27 juli 2024
- van 17 t/m 24 augustus 2024

Ons clubgebouw, Het Luchtkasteel, is te huur voor verenigingen. Het clubgebouw, bestaande uit 2 verdiepingen staat op een groot eigen terrein van circa 2.000 m2. Hiermee is het uitermate geschikt voor scoutingovernachtingen, schoolkampen en studentenverenigingen.

Wij verhuren ons scoutinggebouw het gehele jaar door, behalve op zaterdagen van 09:00-17:30 uur i.v.m. opkomsten van onze eigen scoutinggroep. In de zomervakantie is het uiteraard wel mogelijk om het gebouw de gehele week te huren.

Ons gebouw is niet te huur voor commerciële activiteiten. Met ingang van 1-3-2019 zijn wij gestopt met de verhuur van onze locatie voor feesten en partijen.

Voorwaarden
1. Wij verhuren ons gebouw niet aan minderjarigen. Als je nog geen 18 bent en je wil wel graag gebruik maken van het gebouw, dan kan dat alleen op de voorwaarde dat het contract ondertekend wordt door de ouder/verzorger en de ouder/verzorger gedurende de huurperiode aanwezig is in het gebouw.
2. Wij verhuren ons gebouw niet voor (commerciële) feesten en partijen.
3. Op zaterdag wordt het gebouw en terrein tussen 09.00 en 17.30 uur niet verhuurd. Dit in verband met de opkomsten van onze scoutinggroep. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt, behalve tijdens de zomervakantie van regio midden.
4. Kampvuurkuil; we hebben een stookvergunning.
5. Maximale capaciteit;
• Overdag en 's avonds is de maximale capaciteit 90 personen.
• In verband met regels van de brandweer mogen er maximaal 41 personen in het gebouw overnachten, waarvan 15 in het beverlokaal en 26 in het welpenlokaal. Indien je met meer dan 41 personen wilt overnachten, is dit mogelijk door zelf tenten mee te nemen en deze op het buitenterrein te plaatsen.

Contactformulier Verhuur

u kunt gebruik maken van het contactformulier voor vragen aangaande de verhuur.

Neem contact met ons op