Kleding

Webshop

Aanvullende kleding

Scouting Nieuwerkerk Kledinglijn

Naast de standaard scoutfit, bestaande uit de scoutingbloes + effen oranje groepsdas, heeft Scouting Nieuwerkerk ook een aanvullende kledinglijn. Deze kledinglijn is opgezet met samenwerking met Print&Pers.

De aanvullende kledinglijn bestaat uit een paars t-shirt, polo, zoody (vest) en hoody (trui). Op ieder kledingstuk staat op de achterzijde het groepslogo in oranje opdruk. Wanneer gewenst kan er, zonder meerkosten, de naam worden gedrukt op de voorkant, links.

De hoody en zoody zijn als extra in de koudere periode en zijn niet bedoeld om de scoutingbloes te vervangen.

De aanvullende kledinglijn kan via het onderstaande bestelformulier worden besteld. Na ontvangst van het formulier, ontvangt u van Print&Pers een betaalverzoek. Na betaling wordt de kleding besteld, bedrukt en verstuurd. Bij meerdere bestellingen, worden de bestellingen gebundeld en via de leiding uitgedeeld, hierbij worden de verzendkosten verdeeld over de bestellingen.

Bestellingen voor de 15de van de maand worden begin van de daarop volgende maand verstuurd.

Prijslijst (excl. verzendkosten):

t-shirt: € 17,50